Falafel & krut

av Fredrik Fyhr

Förtitusenbiljoner gastar på död mans kista
det är många gastar det
Inga rum att hyra, hyrorna är dyra
i city flödar cashen så långt man kan se
Förtiotusenbiljoner romer och talibaner
det blir många turbaner det
men städar dom upp alla slängda tulpaner
på alla hjärtans dag, tja, då får vi väl se

Traj laj lej, traj laj lej
Kom och kyss mig svenska tjej
Traj laj lej, traj laj lej
Du har en pryl, jag har en grej
Traj laj lej, traj laj lej
Kom och kyss mig, vackra Maud
Traj laj lej, traj laj lej
Får jag bo hos dig?
Jag har inte råd

Hej kom och hjälp mig, jag är ett hemlöst troll,
jag har ingen framtid kvar
Får jag inte leka med din framtidsplan istället
Vi kan leka alla våra dar
Mamma, pappa, barn och cred
allting byggt i praktisk plast
Du kan kalla mig Cowboy Fred
Bli min kossa!
Bär min last!

Traj laj lej, traj laj lej
Du är så fräsch, jag gillar din stil
Traj laj lej, traj laj lej
Du har en sån fin facebookprofil
Traj laj lej, traj laj lej
Ipren, Treo Comp och Panodil
Tral laj lej, traj laj lej
Då kan vi hänga tillsammans
dingla i galgen, åh du är fin

Förtiotusenbiljoner invajts på fejjan
det blir många invajts det
Kan jag inte locka dig med en Bacardi?
Jag vill täcka dig med min hemliga klet!
Förtiotusenbiljoner klick på bloggen
det blir många träffar det
Jag är populär, jag är kung i baren
Jag kan tricket ingen vet

Traj laj lej, traj laj lej
Jag vill tjäna pengar på vad som än finns
Traj laj lej, traj laj lej
Jag skiter i din balja, du skiter i min vinst
Traj laj lej, traj laj lej
Titta på mitt jobb, på mitt läge, på mitt kvinns
Traj laj lej, traj laj lej
Sluta snacka om allt flum från förr
Det är ingenting jag minns

Hej kom och ge mig en kontakt
till mitt lilla eluttag
Poka mitt hjärta, o du med status och makt
Jag är så usel och fattig och svag
Alldeles sant: Jag får skylla mig själv!
Jag ska se världen gå förbi
och ta chansen att skratta åt er varje helg
Ni surrar omkring som berusade bin

Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz bzz, bzz bzz bzz
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz bzz, bzzzzzz
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz wey wey bzz bzz wey
Tral laj laj lej, traj laj lej
åååååååååååååååå
heeeeeeeeeeeeeej!!!!

(åsåengångtillnurå!)

Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz bzz, o wå o wå, åaaåaa
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz bzz, åhejhå-haha
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz, bzz, vart står du idag?
Tral laj laj lej, traj laj lej
Vad? Vem? Å nej
inte lilla jag

Förtiotusenbiljoner falaflar under riksdagshuset
det blir mycket kikärtor det
Förtiotusenbiljoner svennegrisar till slakteriet
det blir mycket prinskorv det
Förtiotusenbiljoner röster till Melodifestivalen
en jävla massa muzak då
Förtiotusenbiljoner idéer om tillväxt och pengar
en värld som är helt iskallt blå
Förtiotusenbiljarder blågula flaggor
säger inte mig nånting
Förtiotusenbiljarder fräscha bostadsrätter
feta glin glider omkring
Förtiotusenbiljarder reklamer för skräp
kan sälja som vad fan som helst
Förtiotusenbiljarder Åsa-Nissar
Jante är nöjd och folket är frälst
Förtiotusenbiljarder procent av INGENTING
blir: SLUTA TÄNK PÅ NÅNTING ALLS
Förtiotusenbiljarder tystade människor
dansar aldrig nån motvals
Förtiotusenbiljarder till Greenpeace och Amnesty
är bättre än hundra till Spotify
Förtiotusenbiljarder rapp med piskan
gör att slaven säger aj
Förtiotusenbiljarder pengar i kistan
skola tas av dom som kan
Förtiotusenbiljarder lyckor att mista
om du inte är vit, rik man
Förtiotusenbiljarder skandaler
finnes bakom varje dörr
Och allt är under medel, och ingen verkar bry sig
Jag tror minsann det var bättre förr
Förtiotusenbiljarder är: dom summor man räknar med idag
Förtiotusenbiljardersbiljarder
Herreminje, håhå jaja

Förtitusenbiljoner gastar på död mans kista
det är många gastar det
Inga rum att hyra, hyrorna är dyra
i city flödar stålar så långt man kan se
Förtiotusenbiljoner romer och talibaner
det blir många turbaner det
men städar dom upp alla slängda tulpaner
på alla hjärtans dag, tja, då får vi väl se
Traj laj lej, traj laj lej
Kom och kyss mig svenska tjej
Traj laj lej, traj laj lej
Du har en pryl, jag har en grej
Traj laj lej, traj laj lej
Kom och kyss mig, vackra Maud
Traj laj lej, traj laj lej
Får jag bo hos dig?
Jag har inte råd
Hej kom och hjälp mig, jag är ett hemlöst troll,
jag har ingen framtid kvar
Får jag inte leka med din framtidsplan istället
Vi kan leka alla våra dar
Mamma, pappa, barn och cred
allting byggt i praktisk plast
Du kan kalla mig Cowboy Fred
Bli min kossa!
Bär min last!
Traj laj lej, traj laj lej
Du är så fräsch, jag gillar din stil
Traj laj lej, traj laj lej
Du har en sån fin facebookprofil
Traj laj lej, traj laj lej
Ipren, Treo Comp och Panodil
Tral laj lej, traj laj lej
Då kan vi hänga tillsammans
dingla i galgen, åh du är fin
Förtiotusenbiljoner invajts på fejjan
det blir många invajts det
Kan jag inte locka dig med en Bacardi?
Jag vill täcka dig med min hemliga klet!
Förtiotusenbiljoner klick på bloggen
det blir många träffar det
Jag är populär, jag är kung i baren
Jag kan tricket ingen vet
Traj laj lej, traj laj lej
Jag vill tjäna pengar på vad som än finns
Traj laj lej, traj laj lej
Jag skiter i din balja, du skiter i min vinst
Traj laj lej, traj laj lej
Titta på mitt jobb, på mitt läge, på mitt kvinns
Traj laj lej, traj laj lej
Sluta snacka om allt flum från förr
Det är ingenting jag minns
Hej kom och ge mig en kontakt
till mitt lilla eluttag
Poka mitt hjärta, o du med status och makt
Jag är så usel och fattig och svag
Alldeles sant: Jag får skylla mig själv!
Jag ska se världen gå förbi
och ta chansen att skratta åt er varje helg
Ni surrar omkring som berusade bin
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz bzz, bzz bzz bzz
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz bzz, bzzzzzz
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz wey wey bzz bzz wey
Tral laj laj lej, traj laj lej
åååååååååååååååå
heeeeeeeeeeeeeej!!!!
(åsåengångtillnurå!)
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz bzz, håhå jaja
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz bzz, åhejhå-haha
Traj laj laj lej, traj laj lej
bzz bzz bzz, bzz, vart står du idag?
Tral laj laj lej, traj laj lej
Vad? Vem? Å nej
inte lilla jag
Förtiotusenbiljoner falaflar under riksdagshuset
det blir mycket kikärtor det
Förtiotusenbiljoner svennegrisar till slakteriet
det blir mycket prinskorv det
Förtiotusenbiljoner röster till Melodifestivalen
en jävla massa muzak då
Förtiotusenbiljoner idéer om tillväxt och pengar
en värld som är helt iskallt blå
Förtiotusenbiljarder blågula flaggor
säger inte mig nånting
Förtiotusenbiljarder fräscha bostadsrätter
feta glin glider omkring
Förtiotusenbiljarder reklamer för skräp
kan sälja som vad fan som helst
Förtiotusenbiljarder Åsa-Nissar
Jante är nöjd och folket är frälst
Förtiotusenbiljarder procent av INGENTING
blir: SLUTA TÄNK PÅ NÅNTING ALLS
Förtiotusenbiljarder tystade människor
dansar aldrig nån motvals
Förtiotusenbiljarder till Greenpeace och Amnesty
är bättre än hundra till Spotify
Förtiotusenbiljarder rapp med piskan
gör att slaven säger aj
Förtiotusenbiljarder pengar i kistan
skola tas av dom som kan
Förtiotusenbiljarder lyckor att mista
om du inte är vit, rik man
Förtiotusenbiljarder skandaler
finnes bakom varje dörr
Och allt är under medel, och ingen verkar bry sig
Jag tror minsann det var bättre förr
Förtiotusenbiljarder är: dom summor man räknar med idag
Förtiotusenbiljardersbiljarder
Herreminje, håhå jaja
