Briljanta googlesökningar

av Fredrik Fyhr

Är lite buzy för tillfället, men kan roa omvärlden med några sökningar som gjort att folk tydligen hamnat på denna sida. Vissa är helt klart mer suspekta än andra. Till den mån dessa är frågor har jag försökt besvara dom.

– pojkvännen stryper henne i slutet
(svar: umm… )

– what is the moral lesson in the movie 6th day
(svar: don’t eat ahnold’s böthdei ceik)

– dörren på glänt
(älskar att någon googlat det)

– lisa ann ass
(can’t help you)

– blev lager i myt
(svar: okej.)

– minns du mörk – så minns vi mörk
(är det en fråga eller ett påstående? och vadå mörk?)

– jannike stenlund pinsamt attraktiv
(svar: well, can’t argue with that.)

– fredrik fyhr betong
(borde byta namn till det)

– huset som gud glömde bort på latin
(svar: ”deus domum oblitus” enligt google translate)

– leif andree
(älskar att nån googlat leif andree)

– ska man ta till revolvern?
(svar: det frågar jag varje dag)

– 7 up vad betyder de
(svar: sju upp)

– motorproblem bilar
(svar: tyvärr, allt jag kan om bilar har jag lärt mig av bruce springsteen)

– nicolas cage wolverine
(svar: wooot?)

– god morgon, har du äntligen vaknat nu har du sovit väldigt länge på ditt hårda sofflock
(svar: …)

– stå på er veronica och kaj
(svar: ja, gör det! stå på er! veronica… och kaj…. om ni inte är sverigedemokrater eller nåt, då får ni slå ner er själva istället)

– nej
(svar: can’t argue with that)

– kurt olsson-lamp
(svar: finns det en sån?)

– women inte
(svar: nä just det)

– rajtan tajtan
(svar: rajtan tajtan ftw!)

– topless jävla hora
(svar: ….. varför har någon sökt på detta sex gånger och hamnat här? vad har jag gjort?)

– beat up, dress in a plastic black bag, take photos + dance
(svar: …… it wasn’t me.)

 

 

 

 

 

