lovepunkt

av Fredrik Fyhr

En nyfiken blick och ett öppet sinne möter dig mogne, ungdomlige man med
livslust och framtidstro, jag är en lyssnande tidig 40-talist med humor bus
allvar och ro, vi finner glädje i natur och kultur. Jag är en kvinna med värme
humor och många intr, jag önskar träffa en klok sympatisk man med ett stort varmt hjärta och bra utseende som liksom jag önskar skaffa barn. Jag är en änka med allmänna intressen, söker seriös omtänksam singelman, jag gillar allt – laga bra mat och hemmaliv, natur kultur, jag är glad positiv akademiker; du är bara en bra person, imorgon kan vi dricka kaffe? Glad trevlig tjejkvinna, önskar träffa en trevlig 40-talist gärna med humor. Mina intr är skärgården, bio teater dans resor och god mat. Våren är snart här, jag vill bli kär, i en romantisk stilig lång omtänksam ärlig gentleman. Vi kan gå hand i hand i vårsolens glans. Var finns du trevliga man som tror på tvåsamhet? Attraktiv kvinna söker ungdomlig, klok man, intr. resor skärgården matlagning vandringar miljö kultur Kvinna 58 år, ungdomlig, med hund och katt och allmänna trevliga intr., söker seriös kultuvierad ärlig herre, hundvan, för hjälp med min problemhund, sedan husse gått bort i höstas.Endast seriösa svar. En tjej, från Asien, söker en svensk kille för ett seriöst förhållande. Slank, positiv, ungdomlig kvinna vill träffa matchande man för seriös kärleksfull relation. Omtänksamhet och generositet ger oss livskvalitet och glädje. intr. kultur resor skärgård, golf mat och vin Jag är en kvinna, 50 år, social, glad, positiv, akademiker. Söker en svensk snäll man, gärna akademiker. Vi börjar som vänner och ser vart det leder. Jag är en svensk, kristen kvinna med invandrarbakgrund, söker en svensk man som är ärlig och snäll, för seriöst förhållande, musik dans natur Vi kan ju lära känna varandra. Kreativ kravodlad kramgod krutgubbe söker av dito krutgumma, vi hörs. Ungdomlig rar kvinna söker man (ej gubbe) gärna skojfrisk och som gillar mig. Jag är en trevlig fräsch ungdomlig kvinna, söker en glad, humoristisk välvårdad man, intr. naturen promenader god mat, att träna. Allt är roligare om man är två. Ungdomlig kvinna söker positiv och empatisk man, jag är intresserad av det mesta, bl.a skidåkning naturen golf bridge hemmaliv och resor.Saknar en manlig vän att utbyta tankar med. Jag är en lång smal tjej med 2 vuxna döttrar, har hund, bor i västerort. Söker en lång, mysig man med bil. Fräsch kvinna, ungdomlig, ser bra ut enligt andra. Du singelkille, du ska vara generös och ha humor. Nationalitet egalt. Blond långbent tjej, lätt till skratt, med glimten i ögat, söker en seriös kille/man somtycker att ömhet och kärlek är viktigt i en relation. Är en ukrainska, glad, aktiv ung och lycklig när jag vistas i Sverige. Har 2 vuxna döttrar i Sthlm. Vill träffa en seriös man med humor för
vänskap eller förhållande. Sång promenader, cykel, resor, barn, mat. Jag är en 31-årig stockholmstjej, brunett med bruna ögon. Jag är rätt så mullig, har ett varmt hjärta, tycker om att diskutera seriöst. Vill gärna prata med en trevlig man. Söker man som är ärlig och glad. Mina intr. är bio, resor. Vi är två väninnor i 50-årsåldern som gillar kultur natur god mat och dryck mm. Det vore kul om vi kunde få sällskap av två män i motsvarande ålder. Vi kan väl börja med en pubrunda? Välutbildad snygg och aktiv kvinna, söker schysst man med humor och hjärta. En seriös svensk man, gärna från 08-omr. eller Södermanlands län, söker av en 27-årig asiatisk kvinna för seriöst förhållande. Jag är kramgo mullig och snäll. Tjej med hund, boende i västerort, söker kille med hund för promenader. Här finns en XXL-tjej med blont hår och blåa ögon. Söker en smal kille, gärna med bruna ögon. Man, max 178 cm, blåa ögon mörkt hår. Jag är 165/55, mörkt hår blåa ögon. En son på förskola. Våra intr. är skidor långfärdsskridskor idrott bugg sällskapsspel biljard svamp cykling bada bowling
mm. Är du liksom jag varm, ärlig, kärleksfull och äventyrlig med ett positivt inre och yttre? Attraktiv, fräsch ungdomlig tjej, humoristisk, ödmjuk, ärlig och sensuell. Du är akademiker, manlig snygg och vill ha en bra, fast relation. Jag är en glad kvinna, romantisk ärlig och rökfri. Jag söker en vän, respektfull omtänksam med bra ekonomi. Intr är musik resor och natur. Blönd söt tjej med blåa ögon. Söker en seriös kille. Jag röker inte, tycker om att resa. Söker en likasinnad. Tänk om vi kunde hitta kärleken igen. Vi är sena 40-talister, akademiker med ordnat liv och ekonomi. Ungdomliga, sociala och kulturella, spelar golf och reser. En tjej från Ryssland söker en normal seriös kille från Finland eller Sverige för familjebildning. Jag tycker om att laga mat och dansa. Jag är kvinna som söker man för äktenskap. Jag är feminin, snygg, ekonomiskt oberoende. Seriösa svar från seriös intelligent trevlig man. En seriös välutbildad singelman, för ett seriöst förhållande. Gillar resa, åka skidor mm. Jag vill dela livets äventyr med dig varma kärleksfulla kreativa man. Ungdomlig, sen 40-talist, vill resa, upptäcka, utforska. Jag önskar att du är empatisk, stabil intr. natur skärgård båtliv golf. Söker livskamrat, positiv, glad, trogen, öppen mm. intr. av sport dans bio restaurang natur promenader resor, se och uppleva, antikviteter mm. Söker likasinnad. Finns det någon stilig, omtänksam ärlig, godhjärtad man som inte är åldersfixerad? Livet är för kort för att kastas bort. Ungdomlig kvinna söker manlig vän boende i norrort eller innerstaden. Du bör vara varmhjärtad, bildad ömsint och ha ordnade förhållanden. Gillar du stadspromenader, naturupplevelser gott vin och lite kulturliv? Du man. Vi finns ute i vimlet, varför inte leta rätt på varandra? Letar gör jag, mera tjej än tant, Utbildad attraktiv och kvinnlig kvinna, natur kultur resa mm, utbildad attraktiv och manlig. Barn inget hinder. Var finns du seriösa man, kärleksfull och öm, som vill skämma bort mig med ömhet kärlek och mys? Jag älskar att dansa. god mat, teater, söker en aktiv man. För en trevlig fräsch ungdomlig man, helst akademiker, kan jag vara ett bra alternativ att fundera över. Jag är lätt att leva med……….. Spelar golf. Jag är en kreativ busglad mångsidig varm ärlig humoristisk kvinna med en vuxen son, söker en likasinnad verbal ödmjuk ordningssam djur och naturintr. man, livsnjutare, utan missbruksproblemKanonkille, barnfri smal blond blåa ögon attraktiv sportig med baransinnet kvar målmedveten med skarpt intellekt, söker smal och snygg tjej, max 38 år. Levnadsglad man drygt 60 år som söker en kvinna som vill förgylla mörka dagar med ett glas vin musik och trevlig samvaro. Humor uppskattas. Söker dig prestigelösa, attraktiva, sensuella yngre kvinna som bejakar din kvinnlighet. Jag är en kille med blåa ögon och blont hår, jag söker en kvinna för ett fast förhållande. Mina intr är djur natur bio promenader resa mm. Man, hantverkare, boende norr om Sthlm i lantligt läge. Intr resa dansa kultur antika saker. Jag är social, söker en vkinna, gärna mörkhårig, ungdomlig och vacker. Lång lugn trevlig söker bra trevlig charmig tjej. Afrikansk kvinna sökes av svensk man, är mycket snäll och genersö. Svensk man 50-talare, kel-ochkärlekslängtande, söker dito kvinna. Trevlig slank kille söker jordnära och glad tjej. Är i bra form. Kärlek vänskap tillit romantik närhet ärlighet. Seriös kärleksfull varm, söker go rar mysig trevlig kvinna. Här finns en allmänbildad seriös trogen och pålitlig kille som gärna vill träffa en kvinna, du får gärna ha intr. av läsning film resor kultur motion, lugna hemmakvällar, Ålder oviktigt. Trevlig rar kille, lugn söt söker dig lugna snälla tjej kanske lång. Svara en godhjärtad varm kille som är rar på alla sätt och vis. Jag svensk vanlig kille söker en glad tjej, föredrar tjejer i kjol, tycker om god mat, vin, resor. Hoppas du finns. Jag är en snäll trevlig svensk kille som vill träffa en tjej för ett förhållande. Jag har allt förutom dig snälla trevliga kvinna från Thailand. Ta kontakt. ar fast jobb, mina intr. är träna slalom innebandy mm. Jag bor söder om stan. Söker en tjej för ett seriöst förhållande. Det vore intr. och trevligt att höra av en trevlig tjej. 39-årig utlandsfödd kille söker just dig. Väntat och tvekat för länge, hör av dig. Jag är en ärlig omtänksam och manlig ensamstående pappa, med kulturintr. och utländsk bakgrund. Söker dig en livfull och ärlig kvinna för att göra livet gladare. Snäll svensk kille söker kärleken hos dig. Har du barn? Det har jag. Nu är det tid att säga adjö till ensamheten och istället våga leva tillsammans vårt liv. Det är en sanning, livet blir aldrig bättre än så här. Vill du ekonomiskt oberoende finska kvinna starta om med en trevlig man som är flyttbar seriös och 60-talist? Svensk kille, vill gärna träffa en svensk eller utländsk tjej utan problem. Tycker om äventyr och resor. Trevlig jordnära kille svensk eller nordisk kvinna för trevligt sällskap, har fast jobb, vill ha en kvinna, hoppas det går, jag är en trevlig kille ser bra ut. Fräsch trevlig man söker en kvinnlig tjej som kan ta hand om sin man för gemensam framtid med siktet inställt på äktenskap. Jag ser gärna att du som jag är rökfri och har nån form av jobb. Jag är en man, egen företagare, söker en kvinna med bra utseende, trevlig klok som ej gillar krogliv, rök och spritfri som jag. Jag är en man, 60+, något handikappad, som söker kvinna, 50+. Du ska vara resglad och gilla att pyssla. Jag är en fd direktör som är glad på livet, jag gillar att äta gott och hitta på äventyr. Lång kille, positiv ödmjuk med humor omtanke värme vänlighet söker bra trevlig tjej. Romantisk gentleman med blå ögon, letar efter en liten smal tjej. Nykter alkoholist vill börja på ny kula. Allmänt erfaren av livet, trevlig kärleksfull och flyttbar. Söker en förståndig kvinna. Livserfaren mogen ödmjuk kärlekstörstande man söker likasinnad sensuell aktiv finsk kvinna för seriös tvåsamhet. Kille, 36-år, ser okej ut, söker en tjej. Snäll vältränad fräsch kille, har ett bra jobb, söker ett stabilt liv. Attraktiv elegant välutbildad humoristisk man, fördelaktigt utseende, söker en snygg glad intelligent kvinna. Mycket snäll, söker en kvinna du är snäll och glad söker dig som tycker om lugna hemmakvällar med ett gott rödvin och en bra film. Du får gärna vara mullig. Här finns en skötsam akademiker, 71 år, som längtar efter någon att dela glädje och sorg med. Jag är intresserad av natur, kultur, teater, friluftsliv, hemmaliv mm. Du är 55+, barnkär, snäll med massor av humor. Attraktiv välutbildad blond smal sportig utan barn söker söt smal välutbildad barnfri kvinna. Charmig kille, ärlig snäll trygg och glad, vill träffa en liten söt kärleksfull rar kvinna. Gärna invandrarkvinna, men inget måste. Söt smal trendig aktiv tjej söker likasinnad tjej för vänskap mm. Om det finns kemifår vi se vart det leder. Jag är en lesbisk kärleksfull och seriös tjej, söker en feminin flyttbar tjej för ett seriöst förhållande. Fräsch bs-kille, vältränad, söker vältränad maskulin kille. Jag söker dig för mysiga stunder och givande möten. Fräsch snygg man i Dalarna söker smal eller normalbyggd kille. Jag är smal, söker dig, som kanske vill träffas. Jag finns, hoppas du finns. Har mycket kunskaper bl.a om vetenskap och djur. Fd sjökapten och artist söker kvinna. Jag är ensam man, önskar bekanskap med ungdomlig kvinna, bor i egen villa med trädgård hund och en fin raggarbil. Du måste vara hundkännare, trevlig och tycka om vovven Black. 55-årig kille, heterosexuell söker en gösnygg brud. Du måste finnas där, en käck tjej som man ramlar ihop för när man ser. Jag är egen företagare och musiker. Jag är en tjej, jag gillar musik romantik resor sport utflykter mysiga middagar och djur. Jag vill bara ha seriösa svar, ärliga och öppna, för jag är sådan själv. Missa inte mig. Jag är en bs-änkeman, 70 år, söker en lugn och trevlig man som helst inte är rökare. Jag finns i närheten av Västervik i Småland. Du charmiga kvinna i grå tröja och jeans. Jag satt vid bordet brevid dig och din son (?) på McDonalds vid Fältöversten under lunchtid, tisdagen den 19/1. Kan inte glömma dina glittrande vackra ögon. Jag är en sextiosjuårig man som ej söker kärlek, men väl gott kamratskap med någon trevlig person för kortare eller längre resor. Jag söker vänner som man kan umgås med. Jag gillar allt möjligt från promenader, skidåkning innebandy bakning matlagning bio mm. Hör av dig, vi kan göra dagarna roliga. Kvinna söker en seriös ärlig man eller kvinna i Stockholmsområdet att umgås med och prata över ett glas vin och något gott att
äta. Ej sex. Ensamt efter min sambo som gick bort i höst. Har hund, katt, allmänna intressen. Jag är en glad kärring med raska ben. Söker en vandrarkompis med kulturella och historiska intressen. Ålder kön eller nationalitet inget hinder.
Endast seriösa svar 
Endast seriösa svar
Endast seriösa svar
Endast seriösa svar
Endast seriösa svar, endast….

*

26/1 -10

