It ain’t easy thinking right with a good looking wrong

av Fredrik Fyhr

Blev tvungen att krypa upp ur mitt videosöndagkoma och ge världen en varnande recension på The Devil Inside som är en av dom sämsta filmer som någonsin gjorts. Senare i veckan, eller en bit in på nästa, är det högst troligt att jag lägger upp texter om The Dark Knight Rises samt The Artist och Scorseses Hugo Cabret. Om ytterligare två anländer troligen recensioner på The Hunger Games och Iron Sky innan vi är i slutet på augusti och videosöndag öppnar butiken igen.

Därutöver är jag kreativ med det nuvarande projektet annonserat några poster längre ner. Det har regnat hela den här sommaren, praktiskt taget, och jag tackar såväl Zeus som Poseidon för det. Därutöver vet jag inte vad jag ska säga, men det här är en bra låt:

