Välkommen (en något fonetisk sångtext, inför det nya året)

av Fredrik Fyhr

VÄLKOMMEN

Heeeeeeeej, kul att du kom hit
Väääääääälkommen in
Jaaaaaaaaag vill att du ska va
du ska va
den som du vill vaaa,
ikväll

wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa

Åååååååå, a penny for your thoughts
Såååååååå, säg mig du
Ääääääääär det måhända så
kanske så
nåt som är på toook,
igen?

wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa

Är det det där såret,
har det inte läkt än, gör det
ont om jag trycker här?
ge mig din hand
är det förgäves
om jag tänkt på dig ibland?
lite ibland….

wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa

Heeeeeeeej, kul att du kom hit
Väääääääälkommen in

Jaaaaaaaaag vill att du ska va
du ska va
den som du vill vaaa,
ikväll

wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa

Sååååååå, jag tror du ville säga nåt
Ååååååååå, vad kan det vaaa
Vååååååågar jag hoppas nu
säg mig du
snart är året sluuuut
kablam!

wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa

Dricker för mycket, jag sa att
du var söt som ett smycke, men
jag menade inte så
(ta mina ord!)
jag står och darrar
decemberknallar
det blir nog ett bra år
den som lever får se

wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa
wa wa wa wa

Heeeeeeeej, kul att du kom hit
Väääääääälkommen in
Jaaaaaaaaag vill att du ska va
du ska va
allt som du vill vaaa,
mämej

men glöm ej gamla tiders vänskap
glöm ej gamla tiders vänskap
glöm ej gamla tiders vänskap
glöm ej gamla tiders vänskap

